مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 19:022022-08-28پزشكي

فروش دستگاه آندوسکوپی صنعتی گوش دست دوم


به طور کلی دستگاه آندوسکوپی یک وسیله ی پزشکی است که داخل بدن بیماران و بخش های مختلف آن توسط دکتر متخصص رویت و در صورت نیاز نمونه برداری می شود تا بیماری احتمالی تشخیص داده شده یا به روند درمان کمک بشود.

کار با این دستگاه به این صورت است که طریق مجاری بینی یا دهان لوله ی انعطاف پذیر دستگاه را وارد بدن فرد بیمار می کنند و به وسیله ی دوربینی که در انتهای این لوله قرار دارد، وضعیت بافت و اندام های داخلی توسط پزشک مشاهده می شود و در صورت لزوم به کمک پنس و قیچی که آنها نیز در انتهای لوله ی آندوسکوپ قرار دارند، نمونه برداری صورت می گیرد.

مارک های متفاوتی از تجهیزات پزشکی وجود دارد که بیش تر مدل های ژاپنی از نظر کیفیت مورد توجه پزشکان ایرانی است و گفتنی است که فروش دستگاه آندوسکوپی دست دوم هم امروزه رونق بسیاری پیدا کرده است.

وقتی برای بعضی اندام های داخلی بدن مشکل ایجاد می شود و مشاهده و بررسی مستقیم آن به صورت چشمی برای پزشک امکان پذیر نمی باشد، اهمیت وجود دستگاه آندوسکوپی مشخص می شود.

این دستگاه همان طور که پیشتر به آن اشاره کردیم دارای دوربین برای تصویر برداری از اندام ها و حفره های داخلی بدن است، این دوربین ها دارای لنز های بسیار قوی ای که هستند که بتوانند غیر از مواردی مثل شکل و فرم اندام، ریز ترین جزییات مثل بافت آن را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش دستگاه آندوسکوپی صنعتی گوش دست دوم

فروش دستگاه آندوسکوپی صنعتی گوش دست دوم