مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 20:522022-08-28اجتماعي

وقوع بیش از هزار تصادف در اصفهان به دلیل عدم رعایت حق تقدم


در چهار ماهه ابتدایی سال 1401 تعداد هزار و 260 مورد تصادف جرحی و 16 مورد تصادف فوتی به دلیل عدم رعایت حق تقدم در اصفهان رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: در چهار ماهه ابتدایی سال 1401 تعداد هزار و 260 مورد تصادف جرحی و 16 مورد تصادف فوتی به دلیل عدم رعایت حق تقدم در اصفهان رخ داده است که 99.

26 درصد از کل تصادفات جرحی و 4.

11 درصد از کل تصادفات فوتی ابتدایی سال را شامل می شود.

وی افزود: در یک تعریف کلی حق تقدم شامل مجموعه قوانینی برای رعایت اولویت بندی عبور وسایل نقلیه و یا عابران پیاده از خیابان است و رعایت کردن حق تقدم از سوی تمام افراد جامعه دخیل در امر ترافیک معابر به معنی احترام گذاشتن به حقوق خود و سایر شهروندان است.

محمدی بیان کرد: براساس قوانین راهنمایی و رانندگی و مطابق با بند 43 ماده یک آیین نامه راهنمایی و رانندگی، حق تقدم به معنی اولویت حق عبور وسیله نقلیه نسبت سایر وسایل نقلیه و یا نسبت به عابران پیاده و بالعکس است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه پایه و اساس رعایت کردن حق تقدم، آشنایی با مفاهیم تقاطع و شناخت انواع تقاطع ها است، گفت: لازمه انظباط ترافیکی، کاهش ترافیک معابر و کاهش تصادفات معابر شهری، رعایت حق تقدم از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع بیش از هزار تصادف در اصفهان به دلیل عدم رعایت حق تقدم

وقوع بیش از هزار تصادف در اصفهان به دلیل عدم رعایت حق تقدم