مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 21:272022-08-28سياسي

گلباران یادمان شهید باهنر در جوار مزار سردار دل ها


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم محوری بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به همراه گلباران یادمان شهید باهنر بر مزار پدر وی روز دوشنبه هفتم شهریورماه ساعت 20 در جوار مرقد مطهر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین انجم شعاع شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در راه احیای اسلام راستین، تفکر و اندیشه اسلامی و احیای مکتب اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر برای جامعه اسلامی، مردم و دولتمردان ما شاخص و الگو شدند، بیان کرد: در نگاه دینی و اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) آن چیزی که شخصیت ها را شاخص و تبدیل به الگو می کند شامل روحیه و رویه شهیدان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: روحیه و رویه شهیدان رجایی و باهنر در زندگی و دوران خدمت آنها ظهور و بروز کرد و شاهد روحیه انقلابی و معنوی، ساده زیستی، تحمل رنج، سختی و شکنجه و انجام تکلیف الهی و دینی در این دو شهید بزرگوار بودیم.

انجم شعاع با اشاره به سخن شهید رجایی مبنی بر اینکه هر وقت مرا دیدید برادرانه سرم داد بکشید که برای مستضعفین چه کرده اید، ابراز داشت: ما کمتر چنین روحیه ای را می بینیم که فرد با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلباران یادمان شهید باهنر در جوار مزار سردار دل ها

گلباران یادمان شهید باهنر در جوار مزار سردار دل ها