مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 22:122022-08-28اجتماعي

تربیت 1700 نیرو برای اجرای سند تحول بنیادین


سند تحول بنیادین در سطح کشور در حال اجراست و در حال حاضر یک هزار و 700 نفر در حال آموزش برای این طرح هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، یوسف نوری شامگاه یکشنبه در جمع دانش آموزان هیئت انصارالمهدی شهرکرد گفت: محرومیت، محدودیت نیست بلکه در بسیاری از مواقع محرومیت باعث رشد و سکوی پرتابی برای رسیدن فرد به آرمان ها است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بالاترین درصد شهدا با عدد 36 هزار مربوط به شهدای دانش آموز بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش کنید تا هیئت انصارالمهدی را بین المللی کنید و در آینده نزدیک در بقیع، مراسم برگزار کنید.

نوری بیان کرد: نسل دانش آموز و جوان امروز نیز سردی و گرمی روزگار را چشیده است این نسل تحریم های سخت دشمن را به چشم دید ولی محکم ایستاد و به کار خود برای رشد و آبادانی ایران ادامه داد.

تربیت 1700 نیرو برای اجرای سند تحول بنیادین وی با اشاره به اینکه هیئت کانون بزرگ انسان سازی است، افزود: سند تحول بنیادین در سطح کشور در حال اجراست و در حال حاضر یک هزار و 700 نفر در حال آموزش برای این طرح هستند.

نوری اظهار داشت: شما دانش آموزان حلقه های میانی هستید و هر کدام باید برای مدرسه یک پشتیبان باشید و مدارس را با خلاقیت و ابتکار خود اداره کنید نه اینکه به دنبال الگو گرفتن از نمونه های خارجی باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت 1700 نیرو برای اجرای سند تحول بنیادین

تربیت 1700 نیرو برای اجرای سند تحول بنیادین