مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 07:522022-08-29اقتصادي

بهره برداری از 76 پروژه همزمان با هفته دولت در شهرضا


امسال در هفته دولت در شهرضا 76 پروژه با اعتبار 489 میلیارد تومان در بخش های مختلف به بهره برداری می رسد که این پروژه ها زمینه اشتغال 302 نفر را به صورت مستقیم و 1370 نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم می کند.

- سید در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب در چند ماه اخیر امیدآفرینی در فضای عمومی جامعه است، اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی مشغول اصلاحات اساسی با محوریت حوزه اقتصادی است و با تلاش های شبانه روزی نقدینگی افسارگسیخته در این دولت در حال مهار شدن است و دولت از چاپ اسکناس بدونه پشتوانه خودداری کرده است.

وی با بیان اینکه ارز ترجیحی 4200 تومانی فساد زیادی به دنبال داشت، گفت: با توزیع عادلانه یارانه ها و طرح اصلاح قیمت کالاهای اساسی و هوشمندسازی توزیع آرد و نان از قاچاق آرد و کالاهای اساسی جلوگیری شده است.

جعفری با بیان اینکه یکی از کارهای به جا مانده در دولت های قبل زیرساخت های فرسوده کشور بود، افزود: زیرساخت هایی که باید برای ساخت نیروگاه استفاده می شد، معطل مانده بود و در تابستان برق و در زمستان گاز قطع می شد و امسال شاهد بودیم با مدیریت هوشمندی که انجام شد برق منازل در تابستان قطع نشد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه اگر مردم صبوری و همراهی نمی کردند اصلاح اقتصادی به این سرعت پیش نمی رفت، بیان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 76 پروژه همزمان با هفته دولت در شهرضا

بهره برداری از 76 پروژه همزمان با هفته دولت در شهرضا