مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 07:572022-08-29سياسي

نبود راننده بومی در قلعه گنج تنها اتوبوس خط واحد را از مدار خدمات دهی خارج کرد


عدم خدمات دهی تنها اتوبوس خط واحد به شهروندان قلعه گنجی موجب اعتراض آنان شده است که شهردار نبود راننده بومی را عنوان می کند و از رانندگان بومی درخواست می کند جهت همکاری به شهرداری مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قلعه گنج، شهروندان قلعه گنجی از عدم خدمات دهی اتوبوس خط واحد  شهرداری بسیار ناراضی هستند و عنوان می کنند پس ازگذشت چهار ماه از خرید اتوبوس خط واحد توسط شهرداری این اتوبوس فقط ده روز اول در مدار قرار داشته و به شهروندان خدمات داده است.

شهروندان از شهردار  قلعه گنج تقاضا دارند که این مشکل را هرچه سریع تر برطرف کند، همچنین خواستار تحقق وعده ای که برای خرید اتوبوس دوم داده شده، هستند.

 قاسم احمدی شهردار قلعه گنج در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دلیل اینکه اتوبوس خط واحد به شهروندان خدمات نمی دهد  نبود راننده بومی است که در ابتدا یک راننده از خارج از شهرستان استخدام شده بود که با مخالفت مواجه شد و به دنبال جذب راننده بومی برای اتوبوس خط واحد هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان اعتبار خرید اتوبوس خط واحد دوم را هم جذب کردیم و مشکل ما فقط  نبود راننده بومی است و به دنبال آن هستیم که دو راننده بومی برای این کار استخدام کنیم و از رانندگان بومی که واجد شرایط هستند درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود راننده بومی در قلعه گنج تنها اتوبوس خط واحد را از مدار خدمات دهی خارج کرد

نبود راننده بومی در قلعه گنج تنها اتوبوس خط واحد را از مدار خدمات دهی خارج کرد