مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 08:372022-08-29حوادث

کشف بیش از 15هزارقلم لوازم آرایشی قاچاق در آذربایجان غربی


فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: با تلاش ماموران بیش از 15هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق از یک انباری به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال کشف شد.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی رحیم جهانبخش اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر جمع آوری مقدار قابل توجهی لوازم آرایشی قاچاق در یک انبار در سطح شهرستان سردشت، پیگیری موضوع در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن 15 هزار و 73 قلم انواع لوازم آرایشی به صورت قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجا غربی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد، تصریح کرد: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

جهانبخش در پایان  از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 15هزارقلم لوازم آرایشی قاچاق در آذربایجان غربی

کشف بیش از 15هزارقلم لوازم آرایشی قاچاق در آذربایجان غربی