مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 09:022022-08-29بين الملل

بانی اتحاد ضدتحریمی ایران و روسیه خود آمریکاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه روسی، اما غربگرای رگنیوم در این زمینه نوشت: همکاری میان مسکو و تهران که براساس عزم متقابل در برابر نفوذ غرب می باشد، - آمریکا بود که با اشتباهات و زیاده خواهی های خود، ایران و روسیه را به سوی اتحاد سوق داد و اکنون شکستن این همکاری ها بسیار سخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه روسی، اما غربگرای رگنیوم در این زمینه نوشت: همکاری میان مسکو و تهران که براساس عزم متقابل در برابر نفوذ غرب می باشد، می تواند، تهدید جدی برای منافع امنیتی آمریکا و غرب، به ویژه، در خاورمیانه به شمار رود.

تحریم هایی برای مقابله با خطرات امنیتی، احتمال دارد، در حقیقت، راه های جدیدی را ایجاد کند که به طور ناخواسته، اهداف آینده را تضعیف کند.

واشنگتن برای حل وفصل مشکلات امنیتی خود با روسیه و ایران به تحریم های اقتصادی متوسل می شود، اما این اقدامات به جای افزایش امنیت آمریکا و منطقه، می تواند، پیامد های ناخواسته ای را برایش به همراه داشته باشد.

در ایران، تحریم های آمریکا، به بروز مخالفت ها با مذاکرات کنونی منجر شده است.

به خاطر اعمال تحریم ها علیه روسیه، ابتدا، تولید ناخالص داخلی این کشور کاهش یافت، اما از آن زمان، مسکو به دنبال متحدان و بازار های جدید است و در نتیجه، قدرت تحریم ها را کاهش داده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانی اتحاد ضدتحریمی ایران و روسیه خود آمریکاست

بانی اتحاد ضدتحریمی ایران و روسیه خود آمریکاست