مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 09:372022-08-29اقتصادي

200 هزار زائر کرمانی اربعین در راه کربلا/بلیت برگشت برای زائران صادر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احسان عراقی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: از 9 ماه قبل برنامه ریزی برای سفرهای افزایش یابد اما این طور نشد و استقبال بالاست .

وی بیان کرد: ستاد اربعین استان کرمان تشکیل شده است و روزانه یک هزار و 700 نفر به زائران اربعین افزوده شده و حدود یک ماه قبل تصمیم گرفتیم قیمت بلیت زائران کرمان به مرز شلمچه را به صورت ثابت مشخص کنیم و به صورت رفت و برگشت باشد که کار دشواری است.

عراقی زاده ادامه داد: با شرکت های حمل و نقل و حج و زیارت جلسه برگزار کردیم و توانستیم قیمت بلیت زائران اربعین را ثابت نگه داریم و هم اکنون بلیت برگشت همزمان با بلیت رفت صادر می شود.

وی بیان داشت: هدف از ارائه بلیت برگشت اربعین این است تا زائر معطل نباشد و مسؤولیت وی با شرکت حمل و نقل است و بازار سیاه هم درست نمی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به اینکه کاروان ها نیز بلیت ها را به صورت تک نفری می گیرند تا بتوان برنامه ریزی دقیق تری را انجام داد، تصریح کرد: با وجود تهیه بلیت برگشت برای زائران دیگر شاهد افزایش قیمت بلیت در ایام اربعین نخواهیم بود و جلوی کاسبی ها را گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار زائر کرمانی اربعین در راه کربلا/بلیت برگشت برای زائران صادر می شود

200 هزار زائر کرمانی اربعین در راه کربلا/بلیت برگشت برای زائران صادر می شود