مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 09:572022-08-29سياسي

سلاجقه: پرونده میانکاله برای همیشه بسته شد


معاون رییس جمهوری درباره سرانجام پتروشیمی میانکاله گفت: همان زمان که کلنگ احداث پتروشیمی به زمین زده شد اعلام کردیم که از نظر ما کلنگی به زمین زده نشده است چون گزارش ارزیابی ندارد از این رو اجرای آن متوقف شد و پرونده پتروشیمی میانکاله برای همیشه بسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وی تاکید کرد: اصلا اول پتروشیمی به نام میانکاله نبوده است یعنی این طرح در سال 99 با نام پتروشیمی مازندران مصوب شد حالا اینکه چگونه منطقه میانکاله مطرح شد این خود جای بحث دارد، در هر صورت ما از تمام ظرفیت های قانونی استفاده کردیم و بر اساس یافته های علمی و ظرفیت های قانونی پرونده این مساله برای همیشه بسته شد.

البته چندی پیش فاطمه واعظ جوادی عضو هیات علمی دانشگاه تهران درباره موقعیت مکانی و وسعت زمینی برای پتروشیمی گفته بود از پتروشیمی های زیادی بازدید کردم، اساسا یک پتروشیمی بیشتر از 10 تا 15 هکتار زمین نیاز ندارد و اکنون این سوال مطرح است که چرا در منطقه میانکاله 90 هکتار زمین برای احداث گرفته اند.

اواخر اسفندماه سال 1400 بود که کلنگ یکی از غیر محیط زیستی ترین طرح ها با عنوان پتروشیمی میانکاله در مازندران به زمین زده شد، این اتفاق در حالی رخ داد که این طرح ارزیابی زیست محیطی نداشت در حالی که تاکید رییس جمهوری و رویکرد دولت سیزدهم بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: پرونده میانکاله برای همیشه بسته شد

سلاجقه: پرونده میانکاله برای همیشه بسته شد