مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 10:022022-08-29اقتصادي

صادرات؛ ظرفیت ویژه اقتصادی اما مغفول مانده در البرز


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: استان البرز از ظرفیت های اقتصادی ویژه برخوردار است که می تواند در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تاثیرگذار باشد که از بین آنها حوزه صادرات مغفول مانده است.

- سیف الله اسدالهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز،  در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک هفته دولت، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور؛ مهمترین موارد موثر در وضعیت معیشتی مردم را اقتصاد، پایه های تولیدی و حمل و نقل عنوان کرد.

  وی با اشاره به ظرفیت های ویژه اقتصادی در لستان البرز، گفت: در استان البرز بیش از 12 شهرک صنعتی و 14 لکه صنعتی، 4 هزار بنگاه تولیدی و اقتصادی، فرودگاه پیام و منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد و در حوزه کشاورزی باغداری و محصولات آن و صادرات فرصت های بسیار برای تسهیل گری مصوباتی در حوزه مالیات و استفاده از ظرفیت های قانونی موجود داشتیم تا شرکت ها بتوانند هم از منابع مالی بانکی و هم از تخفیفات قانونی وضع شده و اختیاراتی که در کارگروه به آنها داده شده استفاده کنند و تولید کننده ها بتوانند بدون تعطیلی و تعدیل نیرو به کار خود ادامه دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استان البرز سهمی از تولیدات خود دارد یا خیر؛ گفت: در خصوص تولیدات از جمله مرغ و تخم مرغ اولویت با مصرف استان است و عمده تولیدات در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات؛ ظرفیت ویژه اقتصادی اما مغفول مانده در البرز

صادرات؛ ظرفیت ویژه اقتصادی اما مغفول مانده در البرز