مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 10:472022-08-29سياسي

شاکله و مبنای هر نظام و حکومتی، امنیت است


یکی از اصول حیات و شاکله و مبنای هر نظام و حکومتی امنیت است و هیچ نظامی بدون امنیت نمی تواند یک نظام مقتدر، بادوام و مستقر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاوه با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، سردار سلمانی جانشین فرمانده  انتظامی استان کرمانشاه، اردشیر رستمی فرماندار پاوه و اعضای شورای تامین و شورای اداری در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری پاوه برگزار شد.

اردشیر رستمی فرماندار شهرستان پاوه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاوه، اظهار کرد: یکی از اصول حیات و شاکله و مبنای هر نظام و حکومتی امنیت است و هیچ نظامی بدون امنیت نمی تواند یک نظام مقتدر و بادوام و مستقر باشد.

وی افزود: اگر بخواهیم در نظاممان کار سیاسی همچون انتخابات برگزار شود حتما باید در بستر انجام آن امنیت وجود داشته باشد و پروژه های فرهنگی و اقتصادی اجرا شود بستر و زمینه این عمل ریشه در امنیت داشته باشد در غیر این صورت شدنی نخواهد بود.

فرماندار پاوه گفت: در فرمایش پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و نقل به مضمون از حضرت علی(ع)که می فرماید دو نعمت سلامتی و امنیت مجهول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاکله و مبنای هر نظام و حکومتی، امنیت است

شاکله و مبنای هر نظام و حکومتی، امنیت است