مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 11:172022-08-29سياسي

دولت اصلاح اقتصادی را جدی دنبال می کند/ استانداران به کار خود ادامه می دهند


برخی از برنامه اصلاحات اقتصادی دولت انجام شده و برخی دیگر در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت طرح های اقتصادی کشور گفت: اصلاحات اقتصادی به طور جدی در دستور کار دولت سیزدهم است که بخش هایی را انجام داده و برخی ها را در دستور کار دارد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت با قدرت برخی از گردنه های را پشت سر گذاشته است، افزود: کشور آینده خوب و درخشانی در پیش دارد.

وی در خصوص برنامه تحولی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان مردم عزیزی دارد و استاندار جهادی و پای کار به همراه نمایندگان و مدیران خوب مشغول کار و خدمت برای مردم هستند.

وزیر کشور بیان کرد: سفر سال گذشته دولت انرژی جدیدی به استان تزریق کرد، ضمن اینکه یک هزار میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهور به استان تخصیص یافت که زمینه ساز یک حرکت نو و جدیدی برای استان است.

وحیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر استانداران گفت: استانداران محکم سر جای خود هستند و مشغول خدمات شبانه روزی به مردم هستند.

وی همچنین در خصوص اینکه برخی از فرمانداری های استان با حکم سرپرستی اداره می شوند، گفت: حکم سرپرستی مهم نیست مهم این است که باید به عنوان مسیول جمهوری اسلامی به مردم خدمت کرده و به وظایف خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اصلاح اقتصادی را جدی دنبال می کند/ استانداران به کار خود ادامه می دهند

دولت اصلاح اقتصادی را جدی دنبال می کند/ استانداران به کار خود ادامه می دهند