مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 12:022022-08-29اقتصادي

خبر خوش برای ناجیان غریق / دغدغه حقوق ناجیان از بین رفت


استاندار مازندران با بیان اینکه حقوق مرداد ماه ناجیان غریق نیز در مرحله پرداخت قرار گرفته است، افزود: برای حقوق شهریور ماه ناجیان نیز تامین اعتبار صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، امسال درحالی طرح های دریا در استان آغاز شد از یک سو ناجیان غریق حقوق سال گذشته خود را دریافت نکردند و از سویی دیگر آزادسازی دریا موجب افزایش نقاط کور و حادثه خیز در ساحل شد.

با پیگیری های صورت گرفته مسؤولان استان نه تنها حقوق سال گذشته ناجیان پرداخت شد بلکه حقوق خرداد و یر ناجیان پرداخت شد و اکنون نیز حقوق مرداد ناجیان قرار است پرداخت شد و خبر خوش دیگر برای ناجیان اینکه اعتبار لازم برای حقوق شهریور نیز تامین شده و دیگر ناجیان دغدغه ای نخواهند داشت.

ناجیان غریق باوجود همه مسائل و مشکلات در ساحل دریا هستند حتی برخی مواقع مردم با آنان درگیر شده و آنان را مانع شادی خود می دانند با این وجود حتی لحظه ای دست از وظیفه خطیر خود برنداشتند و شمارنجات یافتگان در ساحل خود شاهدی بر این ادعا است.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در این باره، اظهار کردذ با تامین اعتبار 2میلیارد تومانی؛ مطالبات باقی مانده از حقوق ناجیان غریق استان پرداخت شد و تمام حق و حقوق خرداد و تیرماه امسال نیز به حسابشان واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای ناجیان غریق / دغدغه حقوق ناجیان از بین رفت

خبر خوش برای ناجیان غریق / دغدغه حقوق ناجیان از بین رفت