مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 12:072022-08-29سياسي

نظارت بهداشتی دامپزشکی «مهران» بر صادرات 16 هزار قطعه ماهی زینتی


نظارت و بازدید بهداشتی بر صادرات 49 محموله خوراک آبزیان به وزن 1126000 کیلو گرم و 8 محموله ماهی زینتی 16000 قطعه انجام گرفته است.

- احمدی رییس دامپزشکی شهرستان مهران ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دامپزشکی با شعار همیشگی دام سالم، غذای سالم، انسان سالم، شهرستان مرزی و گرمسیری مهران با دارا بودن ظرفیت های استراتژیک در زمینه های مختلف در حوزه خدمات دامپزشکی و تلاش در به کارگیری حداکثر توان موجود به دامداران و تمامی امور محول خدمت رسانی کرده است.

وی درباره مبارزه و پیشگیری از بیماریهای دامی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان مهران که همه ساله در فصل سرد سال میزبان دامداران و عشایر کوچ رو از استان های های هم جوار و سایر شهرستان های سردسیر استان است بر این اساس جمعیت دام این شهرستان به دو صورت ثابت و متغیر فصلی در نظر گرفته می شود بنابراین انجام امور مربوط به مبارزه و پیشگیری واکسیناسیون و مراقبت در هر دو جمعیت به نحو احسن انجام می گیرد.

مدیر دامپزشکی شهرستان مهران ادامه داد: از شهریور سال قبل تاکنون تعداد واکسیناسیون 610000 نوبت سر دفعه دام سبک بز، گوسفند، بره و بزغاله در واحدهای دامداری شهر و روستا و دامداری های عشایر علیه بیماری های های طاعون نشخوارکنندگان کوچک ppr ( آبله، تب مالت) ، بروسلوز( تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بهداشتی دامپزشکی «مهران» بر صادرات 16 هزار قطعه ماهی زینتی

نظارت بهداشتی دامپزشکی «مهران» بر صادرات 16 هزار قطعه ماهی زینتی