مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 13:372022-08-29ورزشي

پایان کار تکواندوکاران مازندران با 8 مدال رنگارنگ در قهرمانی آسیا 2022


مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی در شهر هوشمینه ویتنام از تاریخ 31 مردادماه تا 5 شهریور ماه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، تیم ملی کشورمان در بخش های پاراتکواندو و کیوروگی نفراتی را به این رویداد اعزام کرد که از مازندران 9 ورزشکار و 2 مربی در ترکیب تیم و کادرفنی حضور داشتند و موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ ( 5 طلا، 2 نقره و یک برنز) شدند.

رزا ابراهیمی، محمدطاها حسن پور، ساسان درزی، امیرمحمدنصیر احمدی، یاسین ولی زاده، امیررضا قربانی، ابوالفضل عباسی، حنا زرین کمر و پونه جعفرصالحی در بخش ورزشکاران مطهره رضایی کلانتری و یوسفعلی حاجی پور در بخش مربیان به این رویداد اعزام شدند.

در پاراتکواندو رزا ابراهیمی تنها مدال مازندران را به رنگ نقره دریافت کرد.

در چهارمین دوره مسابقات نونهالان آسیا هر 3 نماینده استان موفق به کسب خوش رنگ ترین مدال شدند، حنا زرین کمر، ساسان درزی و امیرمحمد نصیراحمدی توانستند بر سکوی قهرمانی ایستادند، این تازه شروعی برای نمایش بی نظیرشان بود تا زرین کمر و نصیراحمدی بتوانند با این درخشش عنوان فنی ترین بازیکن آسیا را کسب کنند.

در بخش نوجوانان زنگ اولین طلا کاروان مازندران را پونه جعفرصالحی به صدا در آورد، امیررضا قربانی به نایب قهرمانی رسید و یاسین ولی زاده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار تکواندوکاران مازندران با 8 مدال رنگارنگ در قهرمانی آسیا 2022

پایان کار تکواندوکاران مازندران با 8 مدال رنگارنگ در قهرمانی آسیا 2022