مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 13:422022-08-29ورزشي

افتتاح 135 پروژه در پدافند هوایی ارتش


در آستانه روز پدافند هوایی، 135 پروژه در حوزه های دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی، رفاهی و ورزشی با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در آستانه دهم شهریور روز پدافند هوایی، با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، 135 پروژه در حوزه های دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی، رفاهی و ورزشی افتتاح شد.

امیر صباحی فرد در مراسم افتتاح پروژه های دفاعی که به صورت وبیناری با یگان های این نیرو انجام شد، ضمن گرامیداشت روز پدافند هوایی، اظهار داشت: اگرچه ما در زمان تحریم و محدودیت های اقتصادی و نظامی به سر می بریم، اما همه این محدودیت ها موجب بروز خلاقیت و پیشرفت ما در همه بخش های کشور عزیز در صنعت دفاعی شده است.

وی افزود: در طول یک سال گذشته این پروژه های بزرگ را با توان نیرو های متخصص خودمان با هزینه های حداقلی انجام داده و آماده بهره برداری کرده ایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: تنوع تخصص و شکوفایی علم و بروز خلاقیت در نیروی پدافند هوایی لحظه ای و آنی است و این ناشی از مأموریت های لحظه ای و همیشگی پدافند هوایی است.

صباحی فرد گفت: نیروی پدافند هوایی با رشد و بالندگی روزانه قوی تر و در تراز جهانی در حوزه دفاع با آمادگی کامل در موازنه با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 135 پروژه در پدافند هوایی ارتش

افتتاح 135 پروژه در پدافند هوایی ارتش