مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 13:522022-08-29سياسي

فرهنگستان هنر برای برنامه هفتم توسعه پیشنهاداتی را ارائه کرد


فرهنگستان هنر در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه، در مکاتباتی با ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، و مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیشنهادهایی درخصوص بهبود وضعیت بخش هنر ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بهمن نامورمطلق، رییس فرهنگستان هنر، با بیان اینکه در آستانه تدوین و ابلاغ برنامه هفتم توسعه هستیم و این فرصتی ویژه است، گفت: فرهنگستان هنر پیشنهادهای خود را، که از سوی اندیشمندان و گروه های تخصصی هنر مورد بحث و ارزیابی قرار گرفته است، در نامه هایی جداگانه، به ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، و مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کرد و خواستار تجدید نظر نسبت به سهم فرهنگ و هنر در برنامه هفتم توسعه شد.

رییس فرهنگستان هنر در این زمینه توضیح داد: قوانین برنامه های توسعه از قوانین بسیار مهم بالادستی کشورند که برنامه ها و سازوکارهای تحقق اهداف نظام را در افق پنج ساله مشخص می کنند و فرصت هایی ویژه برای پیشرفت و ارتقا در بخش های مختلف جامعه و کشور محسوب می شوند.

برنامه هفتم هم از این قاعده مستثنا نیست؛ به این معنی که فرصتی تکرارنشدنی برای توسعه کشور است و بی توجهی به هر کدام از بخش های جامعه می تواند خسارت هایی جبران نشدنی در پی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگستان هنر برای برنامه هفتم توسعه پیشنهاداتی را ارائه کرد

فرهنگستان هنر برای برنامه هفتم توسعه پیشنهاداتی را ارائه کرد