مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 13:572022-08-29حوادث

آخرین جزییات صدور و تمدید گذرنامه زائران اربعین در خراسان رضوی


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: زائران قبل از مراجعه به مرز، به مراکز پلیس گذرنامه در مشهد و مراکز شهرستانها مراجعه ونسبت به تمدید گذرنامه های خود اقدام کنند.

- امید نودهی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: تمدید گذرنامه های منقضی و دارای اعتبار کمتر از 6 ماه اقدامی است که با تلاش مسئولان جهت تسهیل در تردد زائران انجام می شود.

وی در تشریح وضعیت مراکز تمدید گذرنامه در استان اعلام کرد: به دلیل تمدید گذرنامه های منقضی یا دارای اعتبار زیر 6 ماه در مراکز گذرنامه و یا مقر پلیس امنیت شاهد صف های طولانی تمدید گذرنامه هستیم.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی همچنین از تمدید گذرنامه های منقضی خبر داد و گفت: کار تمدید گذرنامه هایی که  تاریخ صدور آنها 6 شهریور 1391 بوده و بعد از آن برای تمدید اقدام نکرده و اعتبار آن به اتمام رسیده و همچنین افرادی که گذرنامه آنها دارای اعتبار 6 ماه و کمتر از آن است در مراکز گذرنامه استان کلید خورده است.

نودهی تصریح کرد: افراد در صورت داشتن گذرنامه سالم ( در صورتی که سوراخ، مخدوش و یا جوهری نشده باشد) می توانند به ادارات صدور گذرنامه مراجعه کرده و از مزایای یک بار خروج به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات صدور و تمدید گذرنامه زائران اربعین در خراسان رضوی

آخرین جزییات صدور و تمدید گذرنامه زائران اربعین در خراسان رضوی