مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 14:572022-08-29بين الملل

سران قوای عراق: گفت وگوی ملی در هفته جاری برگزار می شود


سران قوای عراق تأکید کردند که باید در هفته جاری دور تازه ای از گفت وگوی ملی برگزار شود تا طرحها و ابتکارها برای حل بحران کنونی را بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برهم صالح رییس جمهور، مصطفی الکاظمی نخست وزیر، محمد الحلبوسی رییس پارلمان و فائق زیدان و رییس دستگاه قضا عراق بعد از ظهر امروز دوشنبه با هم جلسه برگزار کردند.

سران سه قوه عراق به همراه زیدان امروز نشستی در کاخ السلام بغداد برگزار و اعلام کردند که هدف از این نشست، یافتن راه خروج و راهکاری برای بحران سیاسی در این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبغداد الیوم ، سران قوای عراق بیانیه مشترکی منتشر و تأکید کردند که حفظ امنیت، ثبات، مسیر دموکراتیک و قانونی در عراق، وظیفه همه مردم این کشور و نهادهای حکومتی و گروههای سیاسی ملی است.

در این بیانیه، با اشاره به اینکه، گفت وگوی سازنده، راه درست برای پایان بخشیدن به اختلافات کنونی به منظور حفظ منابع عراق است، آمده است، نخست وزیر خواستار برگزاری دور تازه ای از گفت وگوی ملی در هفته جاری است تا طرحها و ابتکارها برای حل بحران کنونی را بررسی کنند.

در این بیانیه، ضمن درخواست از جریان صدر برای شرکت در این جلسه، تأکید شد، گفت وگوی ملی می تواند به خواسته های ملت عراق، جامه عمل بپوشاند؛ لذا گروههای ملی باید در شرایط کنونی به مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران قوای عراق: گفت وگوی ملی در هفته جاری برگزار می شود

سران قوای عراق: گفت وگوی ملی در هفته جاری برگزار می شود