مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 14:572022-08-29اقتصادي

رفع تصرف ملک شهرداری منطقه 17 پس از یازده سال


با حمایت مقام قضایی و نیروی انتظامی، در راستای صیانت از اموال بیت المال با اقدامات حقوقی و قضایی نسبت به گرفتن حکم تخلیه ملکی در منطقه به ارزش 9 میلیارد تومان اقدام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه 17 اظهار کرد:  با حمایت مقام قضایی و نیروی انتظامی، در راستای صیانت از اموال بیت المال با اقدامات حقوقی و قضایی نسبت به گرفتن حکم تخلیه ملکی در منطقه به ارزش 9 میلیارد تومان اقدام شد.

وی گفت: سال 1390 طی قراردادی اجاره یک طبقه از ملک مذکور به مدت یک سال به یکی از شرکت های (بخش خصوصی) تحویل داده شده بود، مقرر شد این شرکت در ازای اجاره ملک، با پرداخت اجاره ماهیانه، ملک مذکور را در اختیار داشته باشد، یا خدماتی در حوزه بافت فرسوده به شهرداری منطقه 17 ارائه دهد، متاسفانه هیچ کدام از این تعهدات در این سالها توسط این شرکت محقق نشده بود.

شهردار منطقه 17 افزود: همچنین علی رغم عدم ایفای تعهدات، شرکت مذکور در سال های گذشته نسبت به تصرف طبقه دوم نیز اقدام کرده بود.

شنگی تصریح کرد: پس از پیگیری ها و مکاتبات متعدد جهت تخلیه ملک و ممانعت از تحویل توسط این شرکت، در راستای صیانت از اموال بیت المال با اقدامات حقوقی و قضایی نسبت به گرفتن حکم تخلیه اقدام کرد و با اجرای حکم، پس از 11 سال ملک را از متصرف به نفع بیت المال پس گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف ملک شهرداری منطقه 17 پس از یازده سال

رفع تصرف ملک شهرداری منطقه 17 پس از یازده سال