مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 15:022022-08-29ورزشي

«همه فن حریف» به دنبال کشف استعدادهای کشتی/ حضور 4 داور سرشناس کشتی ایران


برنامه جدید استعدادیابی کشتی با عنوان «همه فن حریف»، ضبط فصل اول خود را با حضور چهار داور از چهره های سرشناس کشتی ایران آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محور اصلی برنامه همه فن حریف که برای پخش از شبکه ورزش سیما در دست تولید است، استعدادیابی در زمینه ورزش کشتی و معرفی بیش تر و حرفه ای تر این رشته ورزشی به علاقه مندان است.

شبکه ورزش سیما تلاش دارد با تولید برنامه ای با رویکرد استعدادیابی و پشتوانه سازی، این ورزش ملی را در جهت بازیابی جایگاه خود به عنوان ورزش اول کشور یاری کند.

هادی عامل از کارشناسان و گزارشگران توانمند کشتی که در برنامه همه فن حریف به عنوان مجری و گزارشگر حضور دارد، درباره ساختار این برنامه گفت: شناسایی و کشف استعدادیابی از میان نوجوانان و جوانان از اهداف اصلی این برنامه است که در سه مرحله در حال تولید است.

وی افزود: مرحله نخست به اطلاعات عمومی مربوط به کشتی اختصاص دارد و سئوالاتی از شرکت کنندگان در خصوص قوانین و قواعد این ورزش پرسیده می شود.

بخش دوم هم مربوط به آمادگی جسمانی است که شرکت کنندگان در 6 ایستگاه ؛ توانایی و قابلیت های جسمانی خود را محک می زنند و بخش آخر هم کشتی گرفتن شرکت کنندگان است و در این مرحله، منتخبان با هم به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همه فن حریف» به دنبال کشف استعدادهای کشتی/ حضور 4 داور سرشناس کشتی ایران

«همه فن حریف» به دنبال کشف استعدادهای کشتی/ حضور 4 داور سرشناس کشتی ایران