مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 15:022022-08-29اجتماعي

جبران بخشی از کمبود معلم همدان با خرید خدمت/ پیش بینی ترک تحصیل 7 هزار دانش آموز


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه قول داده شده بخشی از کمبود معلم از طریق خرید خدمت جبران شود از پیش بینی ترک تحصیل 7 هزار دانش آموز در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود نقوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته نسبت به بازگشایی مدارس در ایام کرونا اظهار کرد: بعد از ابلاغ به حضور دانش آموزان در مدارس، درصد حضور دانش آموزان همدان در 14 فروردین ماه به حدی بود که این استان، در کشور دوم شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه در این ایام تمام مدارس مورد بازدید قرار گرفتند و در سامانه موجود نیز ثبت شد گفت: 15 فروردین با کمبود معلم مواجه شدیم و بلافاصله نهضتی های داخل دوره که تبدیل وضعیت شده بودند را وارد کلاس ها کردیم.

  مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه دوم فروردین ماه اسکان فرهنگیان برای نوروز انجام دادیم در حالی که برخی استان ها نامه نگاری کردند که شرایط لازم را ندارند گفت: در تعطیلات نوروز 50 هزار نفر در مدارس استان اسکان داده شدند که 60 درصد فرهنگی و 40 درصد غیرفرهنگی بودند و هدف نیز میزبانی از افرادی بود که دو سال با کرونا درگیر بودند.

اسکان بیش از 40 هزار نفر از فرهنگیان طی ایام تابستان وی با اشاره به اینکه در سالگرد رحلت امام(ره) اسکان ادامه یافت و میزبان 800 خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران بخشی از کمبود معلم همدان با خرید خدمت/ پیش بینی ترک تحصیل 7 هزار دانش آموز

جبران بخشی از کمبود معلم همدان با خرید خدمت/ پیش بینی ترک تحصیل 7 هزار دانش آموز