مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 15:122022-08-29اقتصادي

روند نزولی باروری در کشور طی 5 سال اخیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دومین جلسه کمیته بخشی آمار های جمعیت در سال جاری با حضور معاون طرح های آماری و آمار های ثبتی مرکز آمار ایران، - رییس گروه جمعیت و سرشماری مرکز آمار ایران با اشاره به فرایند انجام محاسبه میزان باروری کل کشور در سطح استان از سال 1396 تا 1400 گزارشی تفصیلی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دومین جلسه کمیته بخشی آمار های جمعیت در سال جاری با حضور معاون طرح های آماری و آمار های ثبتی مرکز آمار ایران، علی اکبر محزون، مدیر کل دفتر جمعیت، نیروی کار و سرشماری های مرکز آمار ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی از مرکز آمار، وزارت بهداشت، ثبت احوال، انجمن آمار و موسسه مطالعات جمعیتی و اساتید جمعیت شناسی به صورت حضوری روز یکشنبه سی ام مرداد ماه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه میرفلاح نصیری معاون طرح های آماری و آمار های ثبتی مرکز آمار ایران ضمن تقدیر و تشکر از حاضران در جلسه به اهمیت و ضرورت بحث محاسبه باروری در کشور و قانون جوانی جمعیت و تکالیف مرکز آمار ایران اشاره کرد.

در ادامه جلسه دکتر فتحی رییس گروه جمعیت و سرشماری مرکز آمار ایران با اشاره به فرایند انجام محاسبه میزان باروری کل کشور در سطح استان از سال 1396 تا 1400 گزارشی تفصیلی در این خصوص برای حاضران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی باروری در کشور طی 5 سال اخیر

روند نزولی باروری در کشور طی 5 سال اخیر