مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 15:172022-08-29سياسي

اگر امنیت نباشد هیچ پروژه ای در سیستان و بلوچستان به سرانجام نمی رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که به مناسبت هفته دولت در دفتر استاندار برگزار شد، - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه چیز ذیل امنیت تعریف می شود؛ چرا که اگر امنیت نباشد هیچ پروژه ای در استان پهناور سیستان و بلوچستان به سرانجام نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که به مناسبت هفته دولت در دفتر استاندار برگزار شد، اظهارداشت: فرماندهی انتظامی به عنوان یک تکیه گاه همواره در کنار دولت بوده و به وظایف خود به نحو احسن عمل کرده است.

مدرس خیابانی افزود: یکی از مردمی ترین مجموعه های سیستان و بلوچستان نیروی انتظامی است چرا که در تماس مستقیم با مردم قرار دارد و از این حیث کاری بسیار سخت محسوب می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اینکه اوضاع امنیتی خوبی داریم بدین معنی نیست که دشمنی دشمن کمتر شده بلکه خباثت دشمنان نیز بیشتر از گذشته بوده اما با تمام این شرایط امنیت خوبی در استان داریم که نشان از اقتدار نیروی انتظامی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر امنیت نباشد هیچ پروژه ای در سیستان و بلوچستان به سرانجام نمی رسد

اگر امنیت نباشد هیچ پروژه ای در سیستان و بلوچستان به سرانجام نمی رسد