مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 15:172022-08-29سياسي

تابلوهای تبلیغاتی در بندرعباس شناسنامه دار می شوند


مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری بندرعباس گفت: تابلوهای تبلیغاتی شهر بندرعباس ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شهرام آرمان مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری امروز اظهار کرد: به منظور ساماندهی و یکپارچه سازی سازه های تبلیغاتی که بیش از دو سال در حال اجرا بود تاکنون بیش از 300 سازه  تبلیغاتی بارکد دار شد، این طرح برای سازه های همچون بیلبورد، استرابورد، لمپست و پایه پنل اجرا شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد تبلیغات و حجم زیاد تبلیغات در سطح شهر بالاست و تاثیراتی که این تابلوها بر تصمیم گیری مردم دارند، ساماندهی و بارکد دار شدن تابلوهای تبلیغاتی امری ضروری است.

به گفته آرمان، تبلیغات اگر به موقع، درست و هدفمند انجام نشود نتیجه ای معکوس برای صاحب آگهی خواهد شد و در بسیاری از موارد به دلیل نبود ساماندهی باعث ایجاد مشکلاتی برای مخاطبان می شود.

آرمان تأکید کرد: در همین راستا تلاش می کنیم ساماندهی هر چه بیشتر تابلوهای تبلیغاتی موجود را در سطح شهر افزایش دهیم که موجب هماهنگی و مطلوب تر شدن چهره شهر می باشد.

وی ادامه داد : قطعا ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی ضمن جلوگیری از آشفتگی بصری سلامت روح و روان شهروندان و نظم بخشی به المان های بصری موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوهای تبلیغاتی در بندرعباس شناسنامه دار می شوند

تابلوهای تبلیغاتی در بندرعباس شناسنامه دار می شوند