مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 15:272022-08-29اقتصادي

خرید و فروش وام حادثه ساز شد/️ زوج های جوان مشمول وام ازدواج مراقب باشند


در پی انتشار خبر خودسوزی یک زن در یکی از شعب بانک ها، پیگیری های خبرنگار ما حاکی از آن است که فردی به شعبه بانک مراجعه و اعلام می کند که قصد دارد ضامن وام ازدواجی شود که وام گیرنده را نمی شناسد و یکی از دوستانش این وام را به مبلغ 25 میلیون تومان خریداری کرده است.

- در پی انتشار خبر خودسوزی یک زن در یکی از شعب بانک ها، پیگیری های خبرنگار ما حاکی از آن است که فردی به شعبه بانک مراجعه و اعلام می کند که قصد دارد ضامن وام ازدواجی شود که وام گیرنده را نمی شناسد و یکی از دوستانش این وام را به مبلغ 25 میلیون تومان خریداری کرده است.

در پی انتشار خبر خودسوزی یک زن در یکی از شعب بانک ها، پیگیری ها نشان می دهد که خبر فوت وی صحت ندارد و به دلیل اینکه ضامن حاضر به ضمانت وام نمی شود، اقدام به خودسوزی می کند که بلافاصله در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار می گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در پی انتشار خبر خودسوزی یک زن در یکی از شعب بانک ها، پیگیری های خبرنگار ما حاکی از آن است که فردی به شعبه بانک مراجعه و اعلام می کند که قصد دارد ضامن وام ازدواجی شود که وام گیرنده را نمی شناسد و یکی از دوستانش این وام را به مبلغ 25 میلیون تومان خریداری کرده است.

  وی دلیل حضور خود در شعبه را رودربایستی با دوستش به عنوان خریدار وام اعلام و در عین حال تاکید می کند که تعهدی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش وام حادثه ساز شد/️ زوج های جوان مشمول وام ازدواج مراقب باشند

خرید و فروش وام حادثه ساز شد/️ زوج های جوان مشمول وام ازدواج مراقب باشند