مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:122022-08-29اقتصادي

اختصاص 28 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در کشور


در هفته دولت 28 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این وزارتخانه در کشور اختصاص یافته و باید تلاش کرد با اتمام این پروژه ها علاوه بر تکمیل چرخه اقتصادی اثر روانی مثبتی بر مردم بگذاریم.

- بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان سامان گفت: شهرستان سامان شهر شعر و ادب و مفاخر فراوان و شهدای بنام با آثار حکمت آمیز و عبرت اموز است و تحرک در پروژه های عمرانی و زیرساختی در این شهرستان موجب امیدآفرینی می شود.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سیاست دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است برای نمونه اردوگاه دانش آموزی شهرستان سامان که از سال 1368 نیمه کاره مانده است باید تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد که اعتبار 45 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شد.

نوری افزود:در هفته دولت 28 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش در کشور اختصاص یافته و باید تلاش کرد با اتمام این پروژه ها علاوه بر تکمیل چرخه اقتصادی اثر روانی مثبتی بر مردم بگذاریم.

وی بیان کرد: با تکمیل این طرح ها سال آینده شاهد افتتاح پروژه های زیادی خواهیم بود که رشد زیادی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به همدلی بین مدیران استانی در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: جوانان و نوجوانان این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 28 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در کشور

اختصاص 28 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در کشور