مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:222022-08-29فرهنگي

بلاتکلیفی خبرنگاران در دریافت اینترنت بین سامانه های وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات


وزارت ارشاد اطمینان داده به تمام خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه های کشور، بسته اینترنت تعلق می گیرد اما درحالیکه پرونده خبرنگاران هنوز در دست بررسی است وزارت ارتباطات امروز را آخرین مهلت ثبت نام اینترنت اعلام کرده و ابهاماتی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، بنابر اعلام معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی هماهنگی های صورت گرفته با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد که امسال برخلاف سال های گذشته فهرست به روز خبرنگاران و فعالان رسانه ای برای ارائه هدیه اینترنت به خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار مورد استفاده قرار گیرد.

پیش از این، یک بار وزارت ارتباطات اقدام به ثبت نام از خبرنگاران کرد و لیستی تهیه و به اپراتورها ارسال شد و در سال های بعد هم اغلب همان لیست از سوی اپراتورها برای تخصیص بسته اینترنت خبرنگاری مورد استفاده قرار می گرفت.

این روش انتقادهایی را از قدیمی بودن لیست خبرنگاران در پی داشت و براین اساس مقرر شد که امسال عضویت در سامانه جامع رسانه های کشور ملاک تهیه لیست به روز خبرنگاران باشد.

همچنین قرار شد که خبرنگاران متقاضی دریافت اینترنت هدیه پس از عضویت و تکمیل پرونده احراز خبرنگاری خود در سامانه جامع رسانه های کشور با مراجعه به درگاه مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی خبرنگاران در دریافت اینترنت بین سامانه های وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات

بلاتکلیفی خبرنگاران در دریافت اینترنت بین سامانه های وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات