مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:272022-08-29اقتصادي

خبر خوش وزیر نفت برای افراد جویای کار/ 5 هزار نفر در پارس جنوبی استخدام می شوند


پروژه هایی که امروز در پارس جنوبی افتتاح شد، مجری پروژه میزان اشتغال در این پروژه ها را بیش از چهار تا پنج هزار نفر اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: امسال صنایع وابسته به وزارت نفت یک هزار و 377 میلیارد تومان در حوزه مسئولیت های اجتماعی به استان بوشهر اختصاص داده اند که این پروژه ها عمدتاً عام المنفعه در حوزه بهداشت، درمان، آب شرب، طرح های فرهنگی، بحث بیمارستانی، جاده و دیگر حوزه ها هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از این پروژه ها امسال و سال آینده آغاز و تکمیل می شود گفت: بر اساس تعهد وزارت نفت در این پروژه ها، حتما مردم از اجرا آنها بهره مند می شوند.

وزیر نفت به بومی سازی نیروهای منطقه پارس جنوبی و استفاده از جوانان متخصص این استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای قرارداد منعقد شده که ان شاءالله آن دسته از جوانان متعهد و غیور استان بوشهر در زمینه های مختلف تخصص و مهارت لازم را فرا بگیرند که مشکلی در جذب و استخدام آنان در پروژه های بالا دستی و پایین دستی ایجاد نشود.

اوجی به آلایندگی زیست محیطی در منطقه اشاره کرد و گفت: الحمدلله در دولت سیزدهم پروژه ها مهمی در جلوگیری از آلایندگی آغاز شده در عرصه جمع آوری گازهای مشعل پالایشگاه ها،  شرکت ملی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش وزیر نفت برای افراد جویای کار/ 5 هزار نفر در پارس جنوبی استخدام می شوند

خبر خوش وزیر نفت برای افراد جویای کار/ 5 هزار نفر در پارس جنوبی استخدام می شوند