مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:322022-08-29سياسي

احمد جلالی؛ خاطره طالقانی و سال های یونسکو


سخنران مراسم سایه در تهران را اغلب نمی شناختند و نمی دانستند 16 سال سفیر ایران در یونسکو بوده اما برخی به یاد آوردند او همان مجری برنامه با قرآن در صحنه با حضور گرم طالقانی در سال 58 است.

- سخنران مراسم سایه در تهران را اغلب نمی شناختند و نمی دانستند 16 سال سفیر ایران در یونسکو بوده اما برخی به یاد آوردند او همان مجری برنامه با قرآن در صحنه با حضور گرم طالقانی در سال 58 است.

   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- صبح جمعه 4 شهریور 1401 و در آیین تشییع پیکر زنده یاد امیرهوشنگ ابتهاج (سایه) در مقابل تالار رودکی/ وحدت، وقتی سخنان سخن ران اصلی به درازا کشید و از حوصله حاضران خارج شد یکی با صدای بلند او را خطاب قرار داد و گفت: خودتان را معرفی کنید.

شما کی هستید؟ اینجا بود که سخن ران گفت: من احمد جلالی هستم.

خدمت گزار دیرین فرهنگ ایران که توفیق داشتم روزهای آخر در کنار بستر سایه عزیز در باشم.

.

   مراسم، مجری نداشت وگرنه او باید در ابتدا سخن ران را معرفی می کرد و می گفت احمد جلالی دو دوره در دو دولت خاتمی و روحانی نماینده و سفیر ایران در سازمان یونسکو بوده است.

از 1376 تا 1385 یعنی یک سالی هم در دولت احمدی نژاد و بعد بار دیگر از 92 تا 99 و هفت سالی در دولت حسن روحانی و مجموعا 16 سال به اندازه 4 دوره ریاست جمهوری و در همین مدت موفق به ثبت آثار متعدد ایران در یونس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد جلالی؛ خاطره طالقانی و سال های یونسکو

احمد جلالی؛ خاطره طالقانی و سال های یونسکو