مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:422022-08-29سياسي

بسیج دانشجویی: قوه قضاییه مانع تفسیرقانون علیه داوطلبان آزمون وکالت شود


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه ای از رییس قوه قضاییه خواست مانع تفسیر قانون علیه داوطلبان آزمون وکالت به نفع انحصارگران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع خواست مانع تفسیر قانون علیه داوطلبان  آزمون وکالت به نفع انحصارگران شود.

متن این نامه به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رییس محترم قوه قضاییه سلام علیکم؛ یکی از ضروریات پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، تأمین شرایط و فعال سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه های انسانی و علمی کشور به منظور توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت های اقتصادی با تسهیل و تشویق همکاری های جمعی و تأکید بر ارتقاء درآمد و نقش طبقات کم درآمد و متوسط است،که مکررا از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

با این حال اما در شرایطی که امروز کشور با بیشترین تحریم های ظالمانه دولت های غربی مواجه است؛ خودتحریمی های داخلی، رشد و شکوفایی کشور را با اختلال شدید مواجه کرده و موجب کاهش امید بخشی از جوانان تحصیلکرده کشور از آینده شده است.

یکی از مهم ترین اقسام این خودتحریمی ها، انحصارهای موجود در مسیر ورود جوانان به مشاغل گوناگون است که یکی از وظایف حاکمیت و علی الخصوص قوه قضاییه مبارزه با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی: قوه قضاییه مانع تفسیرقانون علیه داوطلبان آزمون وکالت شود

بسیج دانشجویی: قوه قضاییه مانع تفسیرقانون علیه داوطلبان آزمون وکالت شود