مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:422022-08-29اقتصادي

احداث مجتمع های خدمات بین راهی در توسعه زیرساخت های گردشگری کردستان موثر است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: احداث مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در توسعه زیرساخت های گردشگری استان موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کیومرث حبیبی در آیین کلنگ زنی طرح مجتمع خدمات رفاهی بین راهی ماردین در سقز به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: شهرستان سقز برای جذب هر چه بیشتر گردشگر و ارائه خدمات بهتر به مسافران، نیازمند توسعه زیرساخت های  گردشگری است که باید در این شهرستان ایجاد و توسعه یابد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط متولیان حوزه گردشگری استان و همچنین سرمایه گذاران بخش خصوصی برای رونق گردشگری در کردستان، افزود: توسعه زیرساخت های گردشگری در کردستان، رونق اقتصادی و اشتغال زایی را به دنبال دارد.

 15 میلیارد تومان در مجتمع گردشگری ماردین سرمایه گذاری می شود رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سقز گفت: جتمع خدمات رفاهی ماردین در این شهرستان با سرمایه گذاری 15 میلیارد تومان احداث می شود.

صلاح  نصرالهی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، از اولویت های مهم این مجموعه است، اظهار کرد: در این راستا و به منظور تسریع در اجرای این پروژه مبلغ 5 میلیارد تومان تسهیلات از منابع تبصره 18 برای اجرای طرح به عاملیت بانک آینده تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجتمع های خدمات بین راهی در توسعه زیرساخت های گردشگری کردستان موثر است

احداث مجتمع های خدمات بین راهی در توسعه زیرساخت های گردشگری کردستان موثر است