مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 16:472022-08-29سياسي

حکم اعدام برای ضارب مأموران در خیابان طالقانی تهران


رأی پرونده قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی شهریار و ضارب مأموران انتظامی در خیابان طالقانی تهران از سوی رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ پس از طی روال قانونی و برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده و اخذ دفاعیات متهم، صبح امروز (دوشنبه 7 شهریور) جلسه قرائت رأی پرونده قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی شهریار و ضارب مأموران انتظامی در خیابان طالقانی با حضور وکیل متهم، نماینده فراجا و تعدادی از مجروحان خیابان طالقانی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد و حکم پرونده از سوی قاضی صلواتی به صورت حضوری به متهم ابلاغ شد.

قاضی صلواتی با اشاره به اتهامات متهم گفت: اتهامات متهم علیرضا رضوی خالق آبادی، فرزند جواد، محاربه و افساد فی الارض از طریق تیراندازی به سمت افراد و مأموران فراجا، مباشرت در 4 فقره قتل عمدی، شروع به قتل با استفاده از سلاح گرم نسبت به 5 نفر از مأموران فراجا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در شهر تهران و شهرستان شهریار با استفاده از سلاح گرم، است.

وی افزود: با عنایت به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرجع انتظامی و نظریه اداره تشخیص هویت در خصوص بررسی علمی صحنه جرم و نظریه کمیسیون پزشکی قانونی در خصوص صحت و سلامت روانی متهم حین ارتکاب جرم و زمان معاینه، اظهارات شهود و حاضران در صحنه جرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم اعدام برای ضارب مأموران در خیابان طالقانی تهران

حکم اعدام برای ضارب مأموران در خیابان طالقانی تهران