مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 17:122022-08-29سياسي

عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت نهبندان با حضور معاون وزیرصمت آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ظهر امروز، عملیات اجرایی احداث پست برق 400 کیلوولت با پیش بینی اعتبار 2 هزار و 300 میلیارد ریال با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران آغاز شد.

این پست برق که در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع احداث می شود، شامل یک دستگاه ترانسفورماتور 200 مگاولت آمپر و یک بی ترانس است.

پست 400 کیلوولت در مجاورت روستای خونیک علیا و با هدف تامین برق و نیرو رسانی به معادن نهبندان، شاهکوه، قلعه زری و صنایع وابسته و جوار معدنی استان احداث می شود.

رفع افت ولتاژ پست های منطقه، تغذیه شبکه فوق توزیع و پست های محدوده شهرستان های مرزی سربیشه تا نهبندان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش خطر بهره برداری از شبکه خراسان جنوبی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

25 مرداد امسال تفاهم نامه چهارجانبه احداث خط و پست 400 کیلوولت به منظور تامین برق صنایع و معادن مستقر در شهرستان نهبندان بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، استانداری خراسان جنوبی، شرکت توانیر و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت نهبندان با حضور معاون وزیرصمت آغاز شد

عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت نهبندان با حضور معاون وزیرصمت آغاز شد