مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 18:022022-08-29اقتصادي

6 طرح عمرانی برق رسانی در میامی افتتاح شد


6 طرح عمرانی برق رسانی هم زمان با ششمین روز هفته دولت در شهرستان میامی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، عصر امروز هم زمان با ششمین روز هفته دولت، 6 طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی با اعتبار 52 میلیارد و 195 میلیون ریال افتتاح شد.

طرح بهسازی 16 هزار و 913 متر شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای محمدآباد، جودانه، قوشه، کرنگ و حسین آباد کالپوش و تبدیل آن به کابل خودنگهدار با اعتبار 35 میلیارد و 952 میلیون ریال، طرح بهینه سازی شبکه و جابه جایی پست عمومی روستاهای محمدآباد و جودانه به قدرت 350 کیلوولت آمپر به مبلغ سه میلیارد و 605 میلیون ریال ازجمله طرح های قابل افتتاح است.

طرح احداث شبکه روشنایی معابر خیابان مزار روستای عباس آباد و نردین با هزینه پنج میلیارد و 790 میلیون ریال، طرح هوشمندسازی شبکه با نصب هشت دستگاه تابلوی لوازم اندازه گیری و یک دستگاه سکسیونر قطع از راه دور با اعتبار دو میلیارد و 656 میلیون ریال از دیگر طرح های قابل افتتاح محسوب می شود.

طرح برقراری یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت 160 کیلوولت آمپر و تقویت دو دستگاه پست هوایی به قدرت 350 کیلوولت آمپر برای تأمین برق متقاضیان صنعتی به مبلغ دو میلیارد و 844 میلیون ریال و طرح احداث شبکه 20 کیلوولت و نصب یک دستگاه پست هوایی به قدرت 50 کیلوولت آمپر برای تأمین برق ساختمان فرماندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح عمرانی برق رسانی در میامی افتتاح شد

6 طرح عمرانی برق رسانی در میامی افتتاح شد