مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 18:322022-08-29سياسي

توجه به آموزش تکمیلی در پیام نور مطالبه جدی است


رییس دانشگاه پیام نور گیلان با تصریح بر اینکه باید به تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور توجه ویژه بشود، گفت: این مطالبه اعضای هیئت علمی و دانشجویان است و میطلبد دولت سیزدهم به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهرداد توکلی راد عصر امروز در نشست مشترک رؤسای دانشگاه های استان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شورای دانشگاه گیلان با بیان اینکه این دانشگاه با مظلومیت 10 ساله مواجه شده است، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور، توسعه اجتماعی و امنیت روانی را در جامعه فراهم کرده و آموزش در این دانشگاه به هیچ وجه با توجه به ساختار مجازی آموزش، هیچ وقت حتی در اوج شیوع بیماری کرونا تعطیل نشده است.

  وی با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور، دانشگاه درجه 2 نیست، افزود: این دانشگاه در کنار اعضای هیئت علمی توانمند، دانشجویانی دارد که سهم قابل قبولی در آموزش تکمیلی دارند.

  رییس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان بر اینکه باید به تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور توجه ویژه بشود، گفت: این مطالبه اعضای هیئت علمی و دانشجویان است و می طلبد دولت سیزدهم به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

  توکلی راد با اذعان به این نکته که قشر قابل توجهی از دانشجویان پیام نور از قشر محروم و مستضعف جامعه هستند، بیان کرد: ما طبق اساسنامه درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به آموزش تکمیلی در پیام نور مطالبه جدی است

توجه به آموزش تکمیلی در پیام نور مطالبه جدی است