مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 20:572022-08-29اقتصادي

100 درصد اراضی دیم زار مازندران زیرکشت می رود


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: قرار است دو برابر ظرفیت عملیات جهش تولید در دیم زارهای مازندران انجام شود و 100 درصد اراضی دیم زار مازندران زیرکشت می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسن عنایتی در همایش برای مازندران شد، افزود: در مازندران ظرفیت های بسیار با ارزشی تحت عنوان مناطق میان بند و کوهپایه ای داریم و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

عنایتی خاطرنشان کرد: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اتفاقات خوبی در بخش کشاورزی رقم خورد و به نقطه ای رسیدیم که قرار است دو برابر ظرفیت عملیات جهش تولید در دیمزارهای مازندران انجام شود و 100 درصد اراضی دیم زار مازندران زیرکشت رود.

وی ادامه داد: 39 دستگاه ماشین کارنده وارد دیم زارهای مازندران شد تا کشاورزان راحت تر به کشت در مزرعه بپردازند چراکه کشاورزان لایق این هستند از نوین ترین فناوری ها در عرصه کشاورزی خود استفاده کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: در شرایط فعلی مولفه تولید بسیار مهم است و مدیریت هماهنگی ترویج و مراکز جهاد کشاورزی باید بیشتر از گذشته در کنار کشاورزان حضور داشته باشند.

این مسؤول بیان کرد: اگر سرعت، تلاش و جهش در بخش کشاورزی دقیق تر باشد و با شتاب بیشتری کار کنیم، از سطح ابلاغی هم فراتر خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد اراضی دیم زار مازندران زیرکشت می رود

100 درصد اراضی دیم زار مازندران زیرکشت می رود