مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 23:072022-08-29ورزشي

درخواست دوقلوهای ایرانی از رییس جمهور/ وقتی مشکلات هم چندقلو می شوند!


یک عضو هیئت مدیره انجمن دوقلوها و چندقلوهای ایرانی گفت: مساله تورم و گرانی های کالاهای اساسی بسیار مهم است، امروز این خانواده ها متحمل هزینه های بسیار هنگفتی هستند و کمرشان زیر بار این گرانی ها خم شده است.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس ـ مهدی امیری پور: هسته مرکزی انجمن دوقلوها و چندقلوهای ایرانی در سال 1388 با همت چند جوان دانشجو شکل گرفت، یکسال بعد از تلاش های فراوان انجمن دوقلوهای جوان ایرانی در سطح ملی و با موضوع اجتماعی در سازمان ملی جوانان به ثبت رسید و حالا در زمینه های علمی، فرهنگی هنری، ورزشی و رفاهی به چندین هزار خانواده دوقلوها و چندقلوهای ایرانی ارائه خدمت می دهند آن طور که این انجمن امروز در تمام استان های کشور 40 هزار عضو دارد.

به منظور آشنایی با خدمات انجمن دوقلوها و چندقلوهای ایرانی، امروز مدیرعامل و اعضای این انجمن مهمان خبرگزاری فارس بودند تا از روزهای سخت خانواده های چندقلویی بگویند و آنچه در انجمن چندقلوهای ایرانی می گذرد.

متن ذیل حاصل این گفت وگوست: اینجا پاتوق چندقلوی ایرانی است احسان خاصه تراش، مدیرعامل انجمن دوقلوها و چندقلوهای ایرانی: از سال 1388 ما مجموعه فعالیت های دانشجویی را در دانشگاه آغاز و پس از آن نام انجمن دوقلوها و چندقلوهای ایرانی را در وزارت کشور به ثبت رساندیم و این آغازی برای شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دوقلوهای ایرانی از رییس جمهور/ وقتی مشکلات هم چندقلو می شوند!

درخواست دوقلوهای ایرانی از رییس جمهور/ وقتی مشکلات هم چندقلو می شوند!