مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 23:072022-08-29سياسي

بانوی مستبصر بهایی: خواهرانم، مادر تازه مسلمان شده ام را گروگان گرفته اند


مهشید ضیایی، بانوی مستبصری که از بهاییت به اسلام مشرف شده مدعی است که خواهرانش مادر پیر او را به علت مسلمان شدن، اول طرد روحانی کرده، سپس او را به خانه سالمندان سپرده اند و پس از مدتی نمی گذارند او با دختر مسلمانش در تماس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، چندی پیش در سامانه فارس من خبرگزاری فارس سوژه ای با عنوان گروگانگیری مادرم در آمریکا توسط بهایی ها افشا شود ثبت شد که در آن، مهشید ضیایی مستبصری که از فرقه ضاله بهاییت به دین اسلام مشرف شده بود، از گروگانگیری مادرش توسط بهاییان حکایت می کرد.

مهشید ضیایی که چهار سال قبل با حضور در خبرگزاری فارس از مشکلات و دشواری های زندگی پس از مسلمان شدن سخن گفته بود، حالا ثبت کننده همین سوژه در فارس من است.

او نکاتی را در مورد به اسارت درآوردن مادرش توسط خواهران بهایی خود و چرایی آن به ما گفت که در ادامه مشروح این گفت وگو را می خوانید.

  انتقال به خانه سالمندان به جرم مسلمانی ضیایی در ابتدا بیان کرد: مادر من با نام روحیه بیات در آمریکا ساکن است و آنجا زندگی می کند.

حدود یک ماه پیش او با خروج از فرقه بهاییت به دین اسلام گروید و مسلمان شد.

با توجه به شواهد به نظر می آید خواهران من با نام های نسرین و ژاله ، مادرم را به علت خروج از بهاییت و به جرم مسلمانی به خانه سالمندان منتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی مستبصر بهایی: خواهرانم، مادر تازه مسلمان شده ام را گروگان گرفته اند

بانوی مستبصر بهایی: خواهرانم، مادر تازه مسلمان شده ام را گروگان گرفته اند