مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 06:172022-08-30اجتماعي

هفته ای گرم تابستانی در مازندران


از چهارشنبه 9 تا روز شنبه 12 شهریور ماه امسال شاهد افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما به ویژه روزهای پنج شنبه و جمعه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی درباره پیش بینی وضعیت جوی آسمان استان، اظهار کرد: براساس هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران شاهد استقرار و تقویت جریانات گرم جنوبی در آسمان استان هستیم.

وی افزود: براین اساس از چهارشنبه 9 تا روز شنبه 12 شهریور ماه امسال  افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما به ویژه روزهای پنج شنبه و جمعه خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: طی این مدت بیشینه دمای هوا در مناطق غربی 32 تا 34 و در مناطق مرکزی و شرقی بین 34 تا 38 درجه پیش بینی می شود.

رضوی با اعلام اینکه این سامانه گرم تمام سطح استان را دربرمی گیرد، تصریح کرد:  افزایش پتانسیل آتش سوزی و احتمال تنش دمایی از مخاطرات این سامانه محسوب می شود.

وی یادآور شد: توصیه بر پرهیز از روشن کردن آتش در مزارع ، مراتع و جنگل ها، تهویه هوا در گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها، مدیریت در مصرف بهینه انرژی(آب و برق)، آبیاری باغ ها و محصولات زراعی در ساعات خنک روز و سایر اقدامات پیشگیرانه است.

مدیرکل هواشناسی مازندران در پایان گفت: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری با 34 درجه و کمینه دمای هوا مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای گرم تابستانی در مازندران

هفته ای گرم تابستانی در مازندران