مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 07:322022-08-30بين الملل

گزارش بلومبرگ از شکست مهیب آمریکا در جنگ انرژی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بلومبرگ می نویسد: شش ماه قبل، یعنی بیست و چهارم فوریه، نیرو های ارتش روسیه به اوکراین حمله کردند که در پی آن، - خبرگزاری اقتصادی بلومبرگ در گزارشی هشدار داد؛ روسیه از جهات مختلف، در حال پیروزی در جنگ انرژی در مقابل آمریکا و اروپاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بلومبرگ می نویسد: شش ماه قبل، یعنی بیست و چهارم فوریه، نیرو های ارتش روسیه به اوکراین حمله کردند که در پی آن، ده ها کشور از جمله آمریکا، انگلستان و اعضای اتحادیه اروپا، در واکنش به این حمله، تحریم های فراگیری را علیه روسیه و شخص ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور اعمال کردند.

مردم کشور های اروپایی و غیر اروپایی به هر شکل که توانسته اند، تلاش کرده اند به اوکراین در دفاع از خود کمک کنند.

کمک های مالی و غیرمالی ادامه دارد و مشخص نیست، این جنگ که اکنون شش ماه از آغاز آن می گذرد، چه وقت و به چه شکلی پایان خواهد یافت، هیجان های اولیه پایان یافته و جنگ وارد فاز اقدامات پراکنده در جنوب اوکراین شده است.

اگر چه وضعیت همچنان نگران کننده و وخیم است؛ اما برای دولت های دموکراتیک، متقاعد کردن مردم به لزوم تداوم حمایت از اوکراین و مقابله با روسیه به شیوه های مختلف، سخت تر شده است؛ زیرا مردم اروپا شـاهد افزایش شدید قیمت انرژی و مواد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش بلومبرگ از شکست مهیب آمریکا در جنگ انرژی

گزارش بلومبرگ از شکست مهیب آمریکا در جنگ انرژی