مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 07:472022-08-30سياسي

کارخانه نوآوری در قزوین راه اندازی می شود


مدیرکل فنی و حرفه ای استان قزوین از راه اندازی کارخانه نوآوری در یکی از مراکز فنی و حرفه ای شهر صنعتی البرز با مشارکت اتاق بازرگانی و صندوق پژوهش و فناوری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سید محمود عرب اظهار کرد: امسال برنامه اداره کل تعریف مدل نوآوری باز با استفاده از ظرفیت ها در استفاده از توان بیرونی و واگذاری بخشی از خدمات اداره کل با همین مدل به بیرون از اداره کل است.

وی با اشاره به ورود اداره کل فنی و حرفه ای استان قزوین به حوزه دانش بنیان و کمک به ایجاد ارزش در تولید محصولات شرکت های دانش بنیان به سه شیوه افزود: نخستین شیوه، شرکت های فناور مستعد دانش بنیان و دانش بنیان های نوپا است که تخصیص 5 کارگاه تخصصی موجود به جهت نمونه سازی، بهبود کیفیت محصولات با استفاده از تجهیزات، ماشین آلات و مربیان موجود در مراکز با هدف کاهش هزینه ها و سهولت دسترسی این شرکت ها و خدمات تجمیع شده مورد نیازشان در مراکز فنی و حرفه ای است.

این مسئول افزود: شیوه دیگر، شرکت های تولیدی دانش بنیان که عمدتا از نظر مقیاس ساختار منابع انسانی و زیرساخت ها بزرگتر هستند که کمک به تامین نیروهای متخصص در زمینه هایی که اداره کل مزیت دارد، دراختیار گذاشتن تجهیزات آموزش عملی در زمان جذب نیروهای جدید و همچنین مشارکت در تولید و نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری در قزوین راه اندازی می شود

کارخانه نوآوری در قزوین راه اندازی می شود