مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 08:172022-08-30اقتصادي

اقامت 73 هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال


معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه میلیون و 500 هزار مسافر عبوری وارد استان شده است که از این تعداد تنها 73 هزار مسافر در مراکز اقامتی اقامت کرده اند.

- مرتضی محمدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه میلیون و 500 هزار مسافر عبوری وارد چهارمحال و بختیاری شده است که از این تعداد تنها 73 هزار مسافر در مراکز اقامتی استان اقامت کرده اند.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین مسافر از استان های خوزستان، فارس، تهران و یزد وارد استان شده اند.

وی افزود: شهرستان سامان و کوهرنگ بیشترین پذیرش مسافر را در این مدت داشته است.

محمدیان اضافه کرد: هم اکنون 45 اقامتگاه بوم گردی، 2 اردوگاه گردشگری، 17 هتل و هتل آپارتمان، 43 آژانس مسافرتی و 2 مجتمع بین راهی در استان فعال هستند.

توسعه گردشگری کوهستان، ژئوتوریسم و پرنده نگری در استان وی در ادامه با اشاره به تنظیم سند گردشگری چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: در میان مدت به دنبال آن هستیم که با توجه به شرایط توپوگرافی و زمین شناسی استان گردشگری کوهستان و ژئوتوریسم را فعال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت 73 هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال

اقامت 73 هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال