مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 09:022022-08-30ورزشي

از تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی تا تنها شدن کامرانی فر پیش از مراسم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 9 امروز (سه شنبه) در مرکز همایش های صداوسیما آغاز شود، - مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با تاخیر برگزار می شود و همچنان خبری از شروع مجمع نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 9 امروز (سه شنبه) در مرکز همایش های صداوسیما آغاز شود، با گذشت نیم ساعت از زمان اعلامی، هنوز اعضای مجمع فوتبال روی صندلی های خود ننشسته اند.

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال که بامداد امروز اقدام به لغو برگزاری انتخابات فوتبال کرده بود و در نهایت تصمیمش وتو شد، صبح امروز در حالی وارد محل برگزاری انتخابات شده که چندان سرحال نیست.

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در صحبت های خود مکررا تصمیم او را مورد انتقاد قرار داده اند و صحبت ها حاکی از استعفای دبیرکل فدراسیون بعد از برگزاری مجمع است.

در شرایطی که اعضای مجمع در حال گفت وگو و صرف صبحانه هستند، کامرانی فر در این گفت وگوها شرکت ندارد و به تنهایی در نقاط مختلف محل برگزاری دیده می شود.

او در نهایت با تاخیر و در شرایط روحی نه چندان مساعد وارد سالن برگزاری مجمع شد تا به عنوان مجری برگزاری این رویداد، تصمیمات بعدی را اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی تا تنها شدن کامرانی فر پیش از مراسم

از تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی تا تنها شدن کامرانی فر پیش از مراسم