مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 09:372022-08-30پزشكي

مردم همدان آب سالم مصرف می کنند/ به شایعات توجه نشود


مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه آزمایش های متعدد می شود که مردم همدان آب شرب سالم مصرف کنند گفت: این اطمینان داده می شود که آب سالم است بنابراین افراد به شایعات توجه نکنند.

- علیرضا شکوهی؛ مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت وگو با فارس از تامین آب مورد نیاز مراکز درمانی سخن گفت و اظهار کرد: با وجود کمبود آب در استان اما خوشبختانه در هیچ شرایطی ارائه خدمات درمانی با وقفه مواجه نبوده است.

وی بیان کرد: متاسفانه روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی پیچید مبنی بر اینکه آب مراکز درمانی و بیمارستان های همدان قطع شده و ارائه خدمات درمانی با وقفه ایجاد شده در حالی که تاکنون هیچ خدمتی تعطیل نشده است.

مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: روزهای ابتدای بحران آب در همدان در بیمارستان شهید بهشتی با افت فشار آب مواجه بودیم و آن هم در یک مقطع کوتاهی و برای اینکه آب به بخش دیالیز برسد، عوامل بیمارستان مجبور بودند فشار آب را در طبقات بالایی کم کنند تا آب لازم تامین شود اما متاسفانه برداشت متفاوتی در فصای مجازی شد.

شکوهی با اشاره به اینکه در این روزها استاندار، فرماندار، مدیرکل امنیت و انتظامی استان مساعدت لازم را دارند و آبرسانی به مراکز درمانی و بیمارستان ها را در اولویت قرار دادند گفت: در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم همدان آب سالم مصرف می کنند/ به شایعات توجه نشود

مردم همدان آب سالم مصرف می کنند/ به شایعات توجه نشود