مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 09:472022-08-30اقتصادي

مطالبه مردم «سرچشمه» تحقق یافت


عملیات بهسازی، تعریض و آسفالت محور روستایی ریز، انارستان، سرچشمه باغان در شهرستان جم با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده صبح امروز در برنامه افتتاح طرح های شهرستان کنگان اظهار داشت: در سفر وزیر نفت به عسلویه معادل سه میلیارد دلار یا معادل یک صد میلیارد تومان طرح در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در عسلویه و کنگان آغاز شد که یک میلیارد دلار آن افتتاح طرح ها بود.

استاندار بوشهر افزود: شناور لوله گذار و فاز 16 پارس جنوبی را از دیگر طرح های مورد بازدید در عسلویه است و در این راستا 44 پروژه بزرگ، متوسط و کوچک با بیش از 700 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی و دولت همزمان با گرامیداشت هفته دولت در شهرستان عسلویه افتتاح و اجرایی شد.

وی بیان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و تصمیم های دولت های انقلابی کریدور شرق به غرب به مسافت 220 کیلومتر از بندر گواتر در انتهای چابهار هم مرز با باغان در شهرستان جم به طول 11 کیلومتر و با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید؛ این طرح علاوه بر تحقق آرزوی دیرینه مردم سرچشمه و بهبود وضعیت تردد در منطقه، زمینه اتصال شهرستان جم و دشتی را فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مردم «سرچشمه» تحقق یافت

مطالبه مردم «سرچشمه» تحقق یافت