مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 09:572022-08-30اقتصادي

میدان گازی پارس شمالی با همکاری گازپروم توسعه می یابد


وزیر نفت با تأکید بر استقبال از هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی، اعلام کرد که برای توسعه میدان گازی پارس شمالی هم با شرکت گازپروم روسیه تفاهم نامه همکاری امضا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، هم با هنرستان فنی و حرفه ای در این منطقه آغاز شده است که همه هزینه ها برای ارتقای تخصص جوانان بوشهری از سوی وزارت نفت انجام می شود.

اوجی با بیان اینکه طبق اهداف مسئولیت اجتماعی وزارت نفت، 1377 میلیارد تومان به این بخش در استان بوشهر اختصاص یافته است، ادامه داد: وزارت نفت در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، 14 هزار میلیارد تومان مصوبه برای پروژه های مسئولیت اجتماعی اختصاص داده که بی سابقه است.

* پروژه جمع آوری گازهای مشعل در حال اجراست وزیر نفت بر تعیین تکلیف کاهش آلایندگی های استان بوشهر تأکید کرد و گفت: پروژه جمع آوری گازهای مشعل در حال اجراست.

اوجی با بیان اینکه از هرگونه سرمایه گذاری استقبال می کنیم، اظهار کرد: برای توسعه میدان گازی پارس شمالی هم با گازپروم تفاهم نامه امضا شده است.

وی همچنین اعلام کرد که وزارت نفت برای تکمیل راه آهن بوشهر به شیراز 300 میلیارد تومان تخصیص داده که به طور کامل پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان گازی پارس شمالی با همکاری گازپروم توسعه می یابد

میدان گازی پارس شمالی با همکاری گازپروم توسعه می یابد