مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 10:022022-08-30اقتصادي

خودسوزی در بانک به خاطر وام ازدواج


بی اطلاعی برخی از شهروندان از عواقب واگذاری وام های غیر انتقال به دیگران، باعث شده تا بسیاری از این افراد در صورت عدم پرداخت اقساط از سوی وام گیرنده با بدهی بانکی و مشکلات بعدی مواجه شوند.

- در پی انتشار خبر خودسوزی یک زن در یکی از شعب بانک ها، پیگیری ها نشان می دهد که خبر فوت وی صحت ندارد و به دلیل اینکه ضامن حاضر به ضمانت وام نمی شود، اقدام به خودسوزی می کند که بلافاصله در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیگیری های خبرنگار ما حاکی از آن است که فردی به شعبه بانک مراجعه و اعلام می کند که قصد دارد ضامن وام ازدواجی شود که وام گیرنده را نمی شناسد و یکی از دوستانش این وام را به مبلغ 25 میلیون تومان خریداری کرده است.

وی دلیل حضور خود در شعبه را رودربایستی با دوستش به عنوان خریدار وام اعلام و در عین حال تاکید می کند که تعهدی در برابر پرداخت وجه آن نخواهد داشت.

پس از درخواست این فرد، رییس شعبه با وام گیرنده تماس می گیرد؛ بنا بر اطلاعات، رییس شعبه بانک برای بررسی موضوع با پدر وام گیرنده تماس می گیرد و صحت و سقم ماجرا را پیگیری می کند.

به گفته حاضران، نیم ساعت بعد فردی که اقدام به خودسوزی کرده است، به شعبه مراجعه می کند و ادعا می کند به دلیل مشکلات امتیاز وام را فروخته و در نهایت به دلیل اینکه ضامن حاضر به ضمانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودسوزی در بانک به خاطر وام ازدواج

خودسوزی در بانک به خاطر وام ازدواج