مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 10:172022-08-30اقتصادي

قطع کننده همزمان از انحصار آمریکا خارج شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زری نصرتی عضو هیات مدیره شرکت پارس سایان الکترونیک توس با اشاره به قابلیت های این دستگاه ایران ساخت گفت: - قطع کننده همزمان، محصول انحصاری شرکت های آمریکایی بود که توسط یک شرکت دانش بنیان بومی سازی و عرضه شد، مهم ترین استفاده این دستگاه در خطوط انتقال گاز و نفت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زری نصرتی عضو هیات مدیره شرکت پارس سایان الکترونیک توس با اشاره به قابلیت های این دستگاه ایران ساخت گفت: قطع کننده همزمان دارای قابلیت های زیادی است که می تواند کمک کند تا در زمان ایجاد مشکل در خطوط انتقال، هدررفت کاهش یابد.

مهم ترین استفاده قطع کننده همزمان در خطوط انتقال گاز و نفت است و به همین علت می توان در این عرصه فعالیت خوبی در منطقه داشت.

قطع و وصل جریان در آمپر های 50، 100 و 200 آمپر و ولتاژ 250 ولت، حذف نویز کلید زنی و طول عمر بالا به دلیل استفاده از سوییچ الکترونیکی، امکان برنامه ریزی پنج بازه تاریخی مجزا و هر تاریخ چهار بازه زمانی مختلف، سنکرون اتوماتیک در صورت قطع برق و باطری به هر دلیل، داشتن نشانگر وضعیت باطری بر روی صفحه نمایش و سنکرون مداوم با استفاده از gps از جمله قابلیت های دستگاه ایران ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع کننده همزمان از انحصار آمریکا خارج شد

قطع کننده همزمان از انحصار آمریکا خارج شد